Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 19:58:22 MET DST

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:xt95eqjkizq8$.1iqrinizmjzuz.dlg@40tude.net...

> Np. programem Nero CD-DVD Speed.
> Jest jeden haczyk - firmware nagrywarki musi to obs³ugiwaæ. Np. mój NEC ma
> na oficjalnym firmware obs³ugê booktype tylko dla p³yt +R DL, a na
> modyfikowanych ma tak¿e dla +R i +RW. Dodatkowo przy nagrywaniu przez Nero
> booktype jest ustawiane automatycznie na ROM przy dowolnym firmware.

No to ja nagrywa³em najpierw programem Adobe Encore DVD
i nie dzia³a³a mi w jednym z playerów Panasonica...
Potem próbowa³em u¿yæ Nero DVD do skopiowania DVD w innej
prêdko¶ci (wolniejszej), wiêc z tego co mówisz powinno
siê to booktype ustawiæ na ROM bo u¿y³em Nero, ale mimo
to nie dzia³a³o tak jak nale¿y...