Re: Upgrade karty graficznej - watpliwości.

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 19:47:14 MET DST

Użytkownik "Pawel S" <pawcioos@NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dgmotg$g3c$1@inews.gazeta.pl...

> Ano tak, procek dokładnie to 3.06 Ghz z HT ;)

> Nawet jak producent pisze że tylko można z FSB 400, 533 ? Bo to ciekawe...

Nie zawsze. To nowy rdzeń i płyta może nie chcieć go rozpoznać-np. jest taka
płyta od intela(nazwy nie pamiętam) która obsługuje noortwood 400 fsb, ale
starszego wilamette 400 fsb już nie obsłuży, fakt na 100 % bo się
interesowałem tą płytą właśnie.

A co do wymieny karty-lepiej wymień procka kup np. używane pentium na
noorthwodzie i będzie gites, tylko po co ? Do neta spoko celek starcza.