Re: Do użytkowników Modecom MC-300ATX 2.0 (300W) i nie tylko...

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 16:18:08 MET DST

> Pilnie musze kupić niedrogi solidny zasilacz, szybkie rozeznanie w
aktualnej
> ofercie dało wynik w postaci zasilacza "Modecom MC-300ATX 2.0 (300W)"

> - ma być solidny i pracować 24/7 bez awarii
> - ciiiiiccchhhhyyy

> i zeby nie piszczał jak moj poprzedni bo oszaleje :-)

Ja jestem zachwycony Modecomem. Mam kompa od 5 lat i w tym czasie dwa razy
padł mi zasilacz (taki najtańszy za ok 70 zł). Komp mi sie stale
przegrzewał rzęził, piszczał i hałasował niemiłosiernie i tylko czsem
strzał z piąchy go uciszał na moment. Poza tym tak się przegrzewał że
czasami dotykając go można się było poparzyć. Niewyobrażałem sobie
zostawić go włączonego na noc, bo nikt w domu by nie zasnął. Kiedy więc w
marcu tego roku wreszcie padł postanowiłem kupić coś lepszego. Poczytałem
trochę na grupie o zasilaczach i wybrałem Modecom350 W GTF (PF) PFC za 120
zł.
Powiem ci że wszystkie moje problemy z kompem od tej chwili się skończyły.
Chodzi cichuteńko, prawie go nie słychać, i jest tylko lekko ciepły.
Komputer chodzi u mnie prawie dzień i noc non stop, a zasilacz zachowuje
się tak jakby go w ogóle nie było.
Nie wyobrażam sobie kiedykolwiek powrotu do tego badziewia co miałem do
tej pory i żałuję że nie kupiłem go wcześniej.
Kupowałem już wiele części do mojego kompa ale zakup Modecoma uważam za
najlepszy!.
Polecam ci go z czystym sumieniem. Kupuj bo na pewno nie będziesz żałował!

Roman