Re: LG - monitory LCD który ?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 15:32:03 MET DST

Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dgm95m$je4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czyli nie będziemy mieli nowoczesnych monitorów z czarną ramką? NTG
> ale czy z tego samego powodu telewizory też są srebrne?

A kto powiedział ze LCD pomalowane na czarno nie moze być nowoczesne ?

Producenci mimo ze czarny monitor nie spełnia normy TCO03 nadal takie
produkują niestety są tacy co powiedzą "o ten LCD nie spełnia
TCO03 to jest do bani"

Po prostu tak wymyslili w tej normie ze zdrowiej dla oczu będzie jezeli
wokoło ekranu nie będzie skrajnych kolorów jak czarny czy biały.

GM