Re: Problem: LAN na plycie

Autor: Jeremi z pracy <jb-m_at_tlenNOSPAM.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 14:56:08 MET DST

> Teraz już nieco rozjaśniłeś.
> Przychodzi mi do głowy jedyne rozwiązanie - sflashować BIOS obrazem
> pochodzącym z analogicznej płyty głównej, ale bez karty LAN.

No to chyba bedzie jednak problem:( Ja nie znalazlem na stronie Asusa i
Gigabyte odpowiednikow tych plyt tylko bez Lanu:(
A czy ktos mi moze powiedziec czemu sa takie problemy? Czym to jest
spowodowane?
Qrde, przeciez wiekszosc obecnie produkowanych plyt posiada wlasnie Lan na
pokladzie i nie widze wiekszych szans na dorwanie dobrej plyty bez tego
ustroistwa.

--
Pozdrawiam,
Jeremi z pracy