Re: Radeon x550 dziala na 250Mhz???

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 14:44:10 MET DST

Broer napisał(a):
> moja karta nie jest w wersji box, a wlasnie BOX powinny dzialac z taka
> predkoscia:

Widocznie masz wersję BOX z której ktoś sobie wziął wszystkie dodatki i
dostałeś łysą kartę.
A tak w ogóle to BOX i OEM z reguły różni się tylko opakowaniem i jego
zawartością.

> dlaczego program podaje 250, jak jest 500?

Bo prawdziwe taktowanie mnożysz sobie razy dwa i wychodzi to, co podają
producenci. Jest to związane z istotą działania tych pamięci, ale długo
by tłumaczyć. Tak po prostu jest :P

--
Psylo