Re: jaki wybrac router ...

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_epf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 08:56:47 MET DST

On Sun, 18 Sep 2005 23:26:00 +0200, "DK" <amidar@gazeta.pl> wrote:

> Komputery w sieci maja IP z polu tzw adresow publicznych i tak ma zostac.
> Nie moga dostac adresow typu 192.168.xx.xx czy 10.xx.xx.xx.

A co to za różnica?
Chodzi chyba o funkcjonalność a nie o to, że masz adres publiczny
wpisany na maszynie bo tak?

> A komputery w sieci maja adresy IP od 213.xx.xx.66 do ok 213.xx.xx.80 i sa
> widoczne w iniecie bo maja zewnetrzne IP lub jak kto woli publiczne

IP "publiczne" nie jest równoważne "widoczne w internecie" choć często
się to utożsamia.
Potrzebujesz router który będzie umiał obsłużyć ProxyARP i działał w
trybie route a nie NAT - tego małe zabawki często nie potrafią.

--
Pozdrawiam
  Bartek