Re: jaki wybrac router ...

Autor: DK <amidar_at_gazeta.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 23:20:57 MET DST

Użytkownik "Proximus" <proximus84@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
news:dgfnis$k3f$4@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale Twoje wymaganie spełni Asmax Br-604.

Wlasnie przeczytalem opis tego router-a na http://pclab.pl/art14242-4.html .
i to nie jest to o co mi chodzi.
Adresy podzieci naleza do poli adresow wewnetrznych. A ja mam sytuacje tego
typu ze komputery w sieci maja adresy IP zewnetrzne.
w/w router obsluge adresow IP komputerow w sieci w zakresach 198.162.xx.xx
10.xx.xx.xx 172.xx.xx.xx a w sieci wszystie komputery maja adresy z poli
213.xx.xx.xx i sa widziane jako publiczne