znow problem z plyta (Re: kto ma plyte MSI 865PE-NEO3-F)

Autor: news <color_at_#wytnij.to#gazeta.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 22:39:07 MET DST

Ponawiam pytanie (ponizej) i przy okazji prosze jeszcze o wskazowki,
jaka moze byc przyczyna ze wszystkie testy (sandra, everest, cpu-z)
wskazuja predkosc fsb i procesora nizsza niz powinna byc (dla prescott-a
3.2 mam 199 mhz fsb, 796,1 bus 3184,4 cpu) poza tym napiecie rdzenia
wskazuje mi 1,29 - czy to nie za malo ??
sprawdzane na dwoch zasilaczach - te same zasilacze i proc z inną plytą
(asus) wskazuja prawidlowo...
czy jest to podstawa do reklamacji ?