Re: gforce TV-OUT rozposka pinów

Autor: kot <kot919_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 21:35:39 MET DST

> niestety nie wiem na których pinach jest syganł wideo.

Kiedyś montowałem coś takiego ... Przejściówka S-video - RCA

http://www.hardwarebook.net/connector/av/svideo.html

Potrzeba ci wtyczki S-video i 2 wtyczek RCA
1 GND Ground (Y)
2 GND Ground (C)
3 Y Intensity (Luminance)
4 C Color (Chrominance)

Podłączasz tak aby na jednym chinchu były żyły Y na drugim C

Jednakże polecam udanie się do sklepu ... jakoże wtyk S-video jest strasznie
delikatny
przez co podatny na stopienie podczas lutowania (ja trzymałem połowe w
wodzie :-) aby
się nie przytopił )

Przejściówka działała ale wyglądała mało estetycznie - brak odpowiedniego
sprzętu
do montarzu :-)

Miłego majsterkowania ... jak coś to poczytaj na www.google.pl - S-video -
RCA