komputer ciagle dziala...

Autor: aPI <minics_at_op.LITERYpl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 19:23:37 MET DST

Zaczynaja mnie juz denerwowac te ciagle przerwy w zasilaniu. Trwaja bardzo
krotko, w sumie 2-3min ale zdarzaja sie niemal codziennie. Na komputerze
trzymam strone z galeriami zdjec czy prace na uczelnie i bardzo zalezy mi
zeby byl online non stop. Na podtrzymywanie napienia mnie nie stac, ale
pomyslalem sobie ze fajnie byloby gdyby mozna bylo tak przerobic plyte /
dodac jakis komponent ktory automatycznie wlaczalby komputer zawsze wtedy
gdy tylko jest napienie. Moge juz przebolec te 2min kiedy komputer jest
offline, ale automatyczne wlaczenie bardzo by mi sie przydalo, szczegolnie
jesli czesto nie ma mnie w domu a innych domownikow nie bardzo chce mi sie w
to mieszac...
I teraz pytanie: jak to zrobic? Czy wystarczy zwarcie na stale tych dwoch
pinow do ktorych podlaczm przycisk power? Czy moze to jest niebezpieczne dla
plyty / czegokolwiek? Moze jest jakies zewnetrzne urzadzenie ktore to za
mnie zrobi?

pozdrawiam
Marcin