Dwie laserówki do kupienia- prośba o podpowiedzi z waszej strony - materiały eksploatacyjne

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 17:55:45 MET DST

Witam!

Czytam opisy w sklepach, troche już też googlowałem, a im więcej info
tym bardziej sprzeczne one są-
Potrzebuje dwie drukarki laserowe- pod małe obciążenie,
nieprzekraczające kilkuset(myśle, że niewięcej niż 500 stron na miesiąc)

1. Laser+FAX+scaner+kopiarka mono
2. Laser kolorowy - tylko drukarka, najlepiej z interfejsem sieciowym.
Obłożenie na każdą do 500 str. miesięcznie, w przypadku kolorowej jakieś
20-30% stron będzie kolorowych, prędkość niema dużego znaczenia.

Moje pytania do was;
-drukowanie zdjęć i mocno kolorowych stron np. takie coś ala foldery-
jak to zwiększa zużycie tonerów kolorów? 5x 10x ??
- interesowało by mnie, żeby obydwa srzęty pochodziły od jednego
producenta i miały długą gwarancję, dobry serwis najlepiej door to door
mieszkam i pracuje na wsi.
- byłem zadowolony z tasniej laserowej OKI, teraz mam brothera HL-5030
też w sumie jest OK
- ponoć część drukarek ma liczniki w bębnie, które definitywnie go
zatrzymują po określonym przebiegu, pomimo, że jeszcze można by coś z
niego wycisnąć?

        Poprosze o podpowiedzi co do fimy, lub konkretnych modeli, chciałbym
się zamknąć do 3.500 PLN brutto i muszą być to DWIE drukarki, a nie
jeden kombajn do wszystkiego.
        Głównie zależy mi na opiniach użytkowników, jeśli potraficie
podpowiedzieć miejsce, gdzie zostanie mi dobrze doradzone skompletowanie
tych dwóch urządzeń w Warszawie lub na południe od niej to byłbym
wdzięczny.

Bartek