Re: Czy sa na rynku obudowy na dwa-trzy komputery?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 11:44:38 MET DST

"Tomek" <traitor11@wp.pl> wrote in news:dgi2sl$mn4$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Nie chodzi o moc co o osobna jednostke niezalezna, tak aby nie zawalac
> glownego komputera przeliczeniami ktorymi ja zawale.

wystarczy system operacyjny z dobrym zarzadzniem priorytetami;
tu sie samo nasuwa juz cos opartego na jadrze Linux;

takze musisz sie zastanowic: czy masz duzo kasy (jak widzisz rackowa
obudowa do PC-ta to okolo 1kPLN, do tego jeszcze koszt samej szafy),
czy moze odstawisz swoje zachcianki na bok i ustawisz obok siebie
trzy normalne obudowy;

swoja droga: dlaczego az tak zalezy Ci na jednym pudle??

pomijajac juz fakt, ze mozesz sobie w pierwszym lepszym meblowym kupic
szafke RTV w ktorej z powodzeniem zmieszcza sie trzy obudowy PC-towe;

adas;