Re: gdzie naprawić drukarkę HP ?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 11:37:18 MET DST

"Goblin [Łódź]" <goblin74@op.pl> wrote in news:dgj4po$490$1@news.onet.pl:

> Chyba mi zdechła drukarka :-(
> Gdzie ją mogę naprawić drukarkę w Łodzi ?
> I czy to jest opłacalne ?
> Podajcie proszę namiar na jakiś serwis, który mnie nie skroi
> Mowa o HP 3820.

http://hp.infonow.net/bin/findNow?CLIENT_ID=HP_EUROPE&FTR0_COUNTRY=POL&CUST
OMER_TYPE=ASP_NG&PRODUCT=30

krotki link: http://skocz.pl/afcx

tu masz autoryzowane centra serwisowe HP; oczywiscie ster-projekt
(taka ogolnopolska siec punktow serwisowych HP) i jeszcze jakies
dwie firmy;

jezeli chodzi o autoryzowany serwis HP to oni maja ujednolicone,
dosyc wysokie ceny; w przypadku tanich plujek naprawa sie raczej
nie oplaca; w przypadku laserowek do malych biur kwoty nie sa
juz tak porazajace w stosunku do wartosci sprzetu;

poza autoryzowany: bardzo nie sadze zeby ktos sie w to bawil;

adas;