Re: 17-tka na MVA

Autor: Paweł <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 10:28:03 MET DST

Użytkownik "xEM" <me@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dghvof$7lu$1@inews.gazeta.pl...
> Znalazłem super monitorek na matrycy MVA Premium, ale 19-tkę
> (ViewSonic VP191b / VP191s). Nazwali go "TN monitor killer" ;)
>
> Recenzja tutaj:
> http://www.behardware.com/articles/572-11/19-lcd-monitor-survey-4-8-ms-tn-ips-va.html
> Porównanie z innymi (zwycięzca):
> http://www.behardware.com/articles/572/page1.html
>
> Zdaje się być uniwersalny, a na takim mi zależy: kolorki ładne, kąty
> ok, do filmów, gier spoko.
>
> Ta 19-tka trochę droga (koło 2 tys.), a 17-tka o symbolu VP171b /
> VP171s to już mimo analogicznych symboli matryca TN :(. Wobec tego
> [...]
Powiem - tak-
sam kiedyś szukałem czegoć na mva, i tylko takie brałem pod uwage .
kupiłem 19` 1930p LG
Jestem zadowolony. Jednak dzisiaj jakbym miał jeszcze raz kupować- bo
chyba bym wybrał jednak cośna TN, bo w grach mniej smuzy, a jakoś
kolorów na korzyść MVA, poznasz tylko jak stoi obok drugi, albo
naprawde jesteśą wrażliwy na kolory . Do tego TN jest tańsza,
A kąty widzenia, jak siedzisz - gracz czy czytasz nie mają znaczenia,
( chyba że masz zamiar usadzić cała rodzine do oglądania ) ale wtedy 17
` cali i tak jest za mała...