odczyt z czujników

Autor: BYNIO <bynio.m_at_op.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 09:38:01 MET DST

kupiłem płytę msi k8n neo orac procesor sempron 3000+ 64 bit i mam taki
dylemat odnośnie czujników temperatury. w systemie (xp pro) jest
zainstalowany program core center do onitorowania komputera. kiedy włącze
komputer to tamparatura na proceszorze ma 41 stC . jeżeli zrestaruję go to
temperatura będzie 35 stC . czy to normalne? w czasie kedy to testowałem w
tle działały takie same programy. czy to jest wina czujników czy programu do
monitorowania?