Re: Tak z ciekawości: kto teraz "rządzi" na rynku płyt?

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 23:35:35 MET DST

> Ja mam dobrego Asusa A7N8X-E Deluxe pod Semprona32.
A ja mam Intla od Intela i też jestenm zadowolony:)
IMO: u wszystkich producentów bywają kiepskie konstrukcje oraz wybitne, z
tego czy innego punktu widzenia. A to czy masz płytę firmowana tak czy siak,
niewiele wnosi.
Vide notebooki, które składa kilka mało znanych firm, a możesz je kupić pod
różną marką.