Re: Asus P4C800 a 3 dyski SATA

Autor: satyr <t_kurzy_at_USUŃTO.tlen.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 23:04:22 MET DST

> Od poczatku zakladam ze Promise'a masz zainstalowanego w Windows.
> Spojrz w Menedzera Urzadzen w sekcje Kontrolery SCSI i RAID.

 Promis mam jakis zainstalowany - w menadzerze urządzeń pokazuje się jako
WinXP Promise FastTrak 378 (tm) Controler - tylko że przed tym jest taki
mały znaczek - pytajnik - nie taki jak podczas nie zainstalowanego
urządzenia pytajnik w trójkącie tylko pytajnik w kółeczku - wchodząc w
właściwości pisze że nie może uruchomić tego urządzenia ? - próbowałem już
go odinstalowywać - ale zawsze po restarcie pojawiał się sam ? - może to
jest tego przyczyną .

> A co do wykrywania dysku przez ten kontroler to MUSI pokazac sie typ dysku
> przy bootowaniu.
> Nie da sie tego NIE zauwazyc.

... a podczas bootowania i wykrywania urządzeń nie widać tego dysku co jest
podłączony w to gniazdo SATA_RAID 1 - pozostałe dyski widać .
- zaś wchodząc do biosu zakładki booowania widać wszystkie dyski ale ten co
jest podłączony w te gniazo widać jako SATA378 TX2plus - póżniej podczas
dalszego bootowania jest detekcja wykrywania i wykrywa ten dysk - D0 WDC
.......... Ultra DMA^6 IDE BUS MASTER Enabled - coś nie jest właćzone -
ale co ? i gdzie to właczyć - i po restarcie windy w menadzeże urządzeń jest
to co opisywałem wcześniej .

Już chyba wszystko i jak w najmniejszych szczegółach to opisałem to co
umiałem sprawdzic .