Re: Plyty DVD jako medium do archiwizacji

Autor: Artur Pawel <arturxpawel_at_ox2.pxl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 21:22:51 MET DST

Użytkownik "Tramal" <tramal@interia.pl> napisał w wiadomości
news:a426f$432c4ea3$3eb348df$15419@news.chello.pl...
> [...]

Ja nagrywam na TDK (Verbatimy mnie kiedys zawiodly :/). Fakt, jak jest
wiecej danych, to DVD, ale jesli sa jakies naprawde wazne, to na HDD
(wyjmowalny, trzymany w szafie :)i kilku roznych plytach (DVD/CD).
Jak chcesz miec 99% pewnosci, ze plytka jest dobrze nagrana, sproboj
odtworzyc ja w "zwyklym" (nienagrywarkowym) czytniku. Jesli pojdzie
gladko...to powinna poslozyc dlugo :)

pozdro.
A.P.

--