Re: P³yty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 20:56:57 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Jak rozumiem -- z pi/pifem?

hmm tego to akurat ja nie rozumiem :) co to za funkcja?

> Jakich p³yt? I jak nagrywasz?

plyty pisalem - Platinum +R 8x
jak nagrywam? nie rozumiem pytania... poprostu nie wiecej niz 8x

> Szum musi byæ zawsze.

no wiec ponoc nie zawsze... znaczy w innych nagrywarkach wystepuje ale
w mniejszym stopniu. jednak mnie to nie przeszkadza. przeszkadza tylko
wtedy gdy w nocy ogladam film z DVD i czytnik rozpedza plyte na maxa.
sa oczywiscie programy spowalniajace do 1x ale jeszcze takich nie
testowalem.

> I przy przechodzeniu na wy¿sza szybko¶æ nie
> testuje tej wy¿szej szybko¶ci i nagrywa po prostu szybciej?

nic mi nie testuje. poprostu rozpedza i wio :)
jest osobna opcja do takiego testowego 'udawanego' zapisu plyty ale w
zyciu jej nie uzywalem.

> Jakim
> programem nagrywasz?

moj ulubiony i jedyny jaki uznaje - Easy Media Creator. znaczy wolalbym
zeby ktoras tam poprzednia wersja czyli WinOnCD 5 mialo porzadne
wsparcie dla DVD bo ma ladniejszy interface i jest mniejszy po instalce
no ale nich juz bedzie.

--
pozdrawiam
  Andre