kluczyk BT

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 17:04:55 MET DST

Witam!!!

Zmęczony powolnym działaniem i niewielkim zasięgiem IrDy zainwestowałem w
kluczyk BT, wpiąłem go pod USB i zainstalowałem oprogramowanie (IVT
Corporation BlueSoleil). Zainstalował się jako nowa karta sieciowa, kilka
modemów, wirtaulnych portów COM itp.
Działa bardzo dobrze z FMA i moim SE T610. Mam do was jednak kilka pytań
czysto "technicznych". A miasnowicie czy powinienem wyjmować kluczyk z USB
gdy go nie używam, czy też może tam być przez cały czas? Co ze wspomnianym
oprogramowaniem? Czy na Sempronie 2500+ z chwilowo tylko 256 MB RAMu może
coś mulić? Zauważyłem, że dodana została dodatkowa sieć lokalna na BT, numer
przydzielany jest automatycznie przez DHCP.

Pozdrawiam!!!

Atlantis