AverMedia Aver-TV USB 2.0 Plus

Autor: Michał Wojtecki <nospam_mwojtecki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 18:11:57 MET DST

Witam,
Zaopatrzylem sie niedawno w ten modul przechwytywania wideo, jednak juz
przy probie uruchomienia pojawil dosyc spory problem... Mianowicie:
Instalacja sterownikow, oprogramowania przebiegla w miare bez komplikacji.
Gdy jednak uruchamiam jakikolwiek program, ktory ma przechwytywac video z
tego modulu wywala mi sie niebieski ekran, po czym nastepuje restart kompa.
Przeinstalowanie sterownikow, oprogramowania nic nie dalo, nadal jest tak
samo... Co to moze byc i jak to naprawic?
Mam WinXP z SP1.

PS. Jako ze ten niebieski ekran pojawia sie jedynie na jakas 1s, udalo mi
sie tylko wylapac, ze jest tam cos wspomniane o pliku usbehci.sys. USB2.0
jednak pracuje mi prawidlowo, podmiana tego pliku na nowszy i sprawny na
100% tez nic nie dala...