która x800

Autor: kot <kot919_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 17:45:41 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów!

Jestem zdecydowany kupić kartę z serii x800 i tu pojawia się problem.
Wyszukałem dwie i chciałbym abyście mi pomogli wybrać lepszą:
Asus Extreme AX800/2DTV
Gigabyte GV-RX80256D

Z tego co udało mi się znaleźć lepiej wypada Gigabyte - lepsze taktowania
pamięci ...
Niestety nie mogę znaleźć nic na temat czasów dostępów oraz marki pamięci
zainstalowanych na tych kartach

Mile widziane komentarze urzytkowników

A może jakies inne propozycje produktów z tej serii

Dodam że wymagane jest PCI-Express, 36 miesięcy gwarancji, cena do 1000 zł,
mile widziane VIVO

Z góry dzięki ...

POZDRAWIAM

            kot919