Re: pytanko

Autor: Kuba <nkuba_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 17:30:04 MET DST

adasiek napisał(a):
> "Monikas" <rynio777@go2.plNOSPAM> wrote in

> natomiast zmiane TTL (1) moze zauwazyc znacznie latwiej, bo on zna swoja
> siec i wie jakie powinny byc TTL-e; zasadniczo masz taki sam TTL jak
> jakas grupa ludzi podpietych do tego samego routera u providera; jezeli
> wstawisz swoj router, to po pierwsze bedziesz miala mniejsze TTL-e, a po
> drugie jezeli bedziesz miala dwa odmienne OS-y na tych kompach (np. win98
> i winXP) to bedziesz miala dwa rozne TTL-e (rozne OS-y wysylaja pakiety
> z roznymi TTL-ami);

> [...]

Chyba ze komputer ktory podpinasz "na lewo" dziala na systemie linux,
wtedy mozemy sobie zmienic TTL na np 65, router odbierze jednego tokena
i bedzie 64 czyli z zewnatrz wyglada jak win XP. Nie wiem czy jest takie
cos na windowsa.
  Wiele adminow ma wzmianke w umowie ze nie mozna podlaczac 2 kompa, ale
malo z nich to sprawdza, lub wie jak sprawdzic.
Pozdrawiam