Re: gigabyte k8ms pro

Autor: Mad_Lamer <atarianWYWALTO_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 14:06:08 MET DST

ahpuch napisał(a):

> A google to nie dzialaja?

http://www.gigabyte.com.tw/MotherBoard/Products/Products_Spec_GA-K8NS%20Pro.htm#

Owszem, działają, używam na codzień, do tych tabelek się dokopałem, ale
jeszcze rano w ogóle nie miałem ochoty ich przeglądać i dlatego spytałem
się tutaj. Teraz się przełamałem, widzę że wersja pro ma bardziej
rozubowany bios, na dodatek podwójny, więc flashowanie będzie
bezstresowe. Na dodatek ta pro ma jakieś dodatkowe cosie, raidy, jakąś
grafikę, czy coś?
No nic, w każdym razie dzięki za zainteresowanie :]

Pzdr.
M.L.