Re: 85Hz vs. 100Hz

Autor: snoopy <snoopy_at_os.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 11:56:57 MET DST

Dnia Sat, 17 Sep 2005 11:36:00 +0200, Wiktor S. napisał(a):

> Hehe, powiedz to na pl.comp.dtp podając jako przykład Arial i Times New
> Roman :-)

Dlatego napisałem "kilka":) Co do Ariala przyznaję, że jest paskudny w
całej rozciągłości. Times lepiej wygląda na papierze, na ekranie
niekoniecznie. Verdanę zaprojektowano z myślą o ekranie, dlatego jest tak
dobrą czcionką do wyświetlania na stronach. To jednak temat na inną grupę.

Pozdrawiam
snoopy