kolorowe lasery

Autor: bsod <lonestar1_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 09:23:03 MET DST

Mam pytanko czy ktos z Was robil sobie rekonesans
tego co jest dostepne na rynku kolorowych drukarek
laserowych pod katem dostepnosci w miare tanszych
materialow eksploatacyjnych - chodzi mi o to co w tej
klasie ma kasety, ktore daja sie obecnie regenerowac
albo nieoryginalne zamienniki. Szukam czegos w klasie
porownywalnej do Konica Minolta Magicolor 2400 ...
zalezy mi przede wszystkim na cenie kartridzy i na tym
zeby nie byc przykutym do papieru producenta drukujac
zdjecia, foldery itp.

ostatnia rzecz o ktora chcialem spytac to czy toner,
ktory dlugo lezy traci swoje wlasciwosci - chodzi mi
zarowno o to co sie dzieje w kasecie - nie sadze zebym
czesto drukowal ze wzgledu na koszta - jesli kasety
beda powoli uszczuplane przez rok lub dwa to czy
musze sie liczyc z tym ze toner moze przestac prawidlowo
dzialac ? ile lat moga wytrzymac zdjecia - czy to zalezy
bardziej od papieru czy tonera ?

dzieki,
bsod