Toshiba czy Dell? Ktory lepszy?

Autor: Hoda <sloneczko_79_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 23:52:40 MET DST

Nie wiem czy trafilam na odpowiednia grupe. Bardzo prosze o porade odnosnie
tych marek.Jestem obecnie w Stanach i chcialabym zakupic laptopa, gdyz jak
wiadomo sa one tu tansze. Nie wiem jednak na ktora firma powinnam sie
zdecydowac. Wiem, ze Dell jest dobry, ale czy Toshiba nie bedzie wydajniesza
w Polsce? Malo wiem o tych rzeczach, dlatego bardzo prosze o opinie i
porade. Dell jest typowa firma amerykanska i boje sie, ze w razie klopotow,
nie moglabym liczyc na naprawe a i czesci bylyby znacznie drozsze. Co z
Toshiba?
Z gory dziekuje.
Hoda