SOYO SY-6VBA 133 + Celeron 500 i nie działa

Autor: Rafik <rafal.chodakWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 23:21:03 MET DST

Witam

Mam taki problem,

od znajomego dostałem zestaw jak w temacie + karta grafiki, karta sieciowa ,
CD-ROM, FDD, HDD, SDRAM 256MB PC 133Mhz, zasilacz 235W. Problem jest taki
iż, komputer po włączeniu nie daje żadnych najmniejszych dzwięków, słychać
tylko jakgdyby start dysku twardego a na ekranie monitora nic zupełnie się
nie pojawia (żadnego startu BIOS-u). Dioda w monitorze nie świeci na zielono
tylko takim lekkim czerwonym światłem jak w przypadku braku sygnału. Brak
żadnego piszczenia czy jakiś przerywanych dzwięków.
Przy wyjęciu kości pamięci RAM nic się zupełnie nie zmieniło. Te same objawy
co powyżej.
Czy ktoś może mi pomóc co jest z tym komputerem? Co ewentualnie jeszcze
wyeliminować bądż zamienić by dojść czy jest uszkodzony?

Dzięki za wszelką pomoc

Pozdrawiam
Rch