Asus P4C800 a 3 dyski SATA

Autor: satyr <t_kurzy_at_USUŃTO.tlen.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 23:14:39 MET DST

Witam wszystkich którzy czytają mój post .
Mam pytanie jak w temacie czyli posiadam płyte Asusa- p4c800 i chciałbym
podłaczyć do niej 3 dyski SATA - płyta posiada 4 wejścia SATA ale SATA Raid
1 i 2 - a ja nie chciałbym robić raidu tylko mieć je jako 3 osobne dyski -
czy jest może taka możliwość na tej płycie czy nie - z góry już chciałbym
podziękować wszystkim którzy odpowiedzą mi na moje pytanie .
Acha - a tak dla uzupełnienia to jak mam podłączone 3 dyski to widzi tylko 2
te co są podpięte do SATA 1 i 2 - a ten co jest podpięty do SATA_RAID 1 nie
widać .
Pozdrawiam
Satyr