Re: Jaka drukarka?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 20:12:40 MET DST

Zaborski napisał(a):
> Użytkownik "DK" <amidar@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> cannonow

> Raczej niezbyt czesto będę drukował. Mam możliwość darmowego drukowania u
> siebie w pracy, ale czasem potrzebne jest coś na już ...
> Mogę powiedzieć, że będę drukował kilkanaście, może kilkadziesiąt kartek A4
> miesięcznie.

Laserówka i koniec kropka - mały tonerek naniewiele mi starczał i
kończył sie zawsze wtedu kiedy nie potrzbe aapozatym łątow uszkodzić w
czaise drugkowania taką już zadrukowan kartkei musi lecieć do kosza - ja
ma Brothera 2030 - toner startowy zużyjeprawdopodonie za 4 miesiace. a
potem tylko uzupełnienie, ewentualnie zakup nowego na n tysiecy stron.
iświet spokój, nic nie wysycha nic nsie nie psuje...