Re: P³yty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 19:55:55 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> 0. Jak± masz nagrywarkê?

NEC 3500A ze zmienionym biosem

> 1. U mnie po pó³ roku rozkalibrowany czytnik DVD zg³asza
> problemy, których tu¿ po nagraniu nie zg³asza³. Oczywi¶cie
> mo¿e to byæ te¿ efektem silniejszego zu¿ycia siê tego czytnika, :)
> a nie tylko spadku ,,atrakcyjno¶ci'' p³yty. :)

no ja bym raczej stawial na czytnik...

> -- jedni nie zmarnowali ani jednej p³yty
> -- inni maj± stale problemy.
> I ci pierwsi dysponuj± sporym do¶wiadczeniem. ;)

zatem ja zaliczam sie do tych pierwszych bo problemow faktycznie nigdy
nie mialem oprocz tych felernych DVD+RW o ktorych pisalem wczesniej...
a moze ja poprotu nie kombinuje? poczytalem przed zakupem troche testow
nagrywarek, uzywam sprawdzonych _przeze_ _mnie_ plyt i wszystko smiga...

> Ustawienie szybko¶ci DVDx6 nie wyd³u¿a czasu nagrania, jako ¿e
> nagrywarka tego czasu nie traci na ,,zastanawianie siê'' nad tym,
> na jakiej szybko¶ci nagraæ resztê p³yty, po przej¶ciu po³owy. :)

ale nagrywarka nie zastanawia sie nad predkoscia... przynajmniej u mnie
przechodzi to dosc plynnie. slychac jedynie jak sie plyta zaczyna
krecic szybciej bo nalezy zaznaczyc ze moja nagrywarka do najcichszych
nie nalezy przy duzych predkosciach zarowno zapisu jak i odczytu. 8x to
poprostu leciutki szum...

--
pozdrawiam
  Andre