dlugie sygnaly podczas post :-(

Autor: Grzegorz <gszydlo_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 15:56:37 MET DST

Witam.
Mam plyte Clayton na Intel BX, zasilanie AT/ATX, problem polega na tym ze
jak uruchomie plyte bez pamieci to daje mi powtarzajace sie dlugie sygnaly
BEEP, jak wloze "uszkodzona" pamiec to tak samo, jak wloze sprawna to
komputer juz nie pipczy, ale tez nie wstaje, wszystko czarne i koniec.
Testowalem na 2 roznych procesorach Intel pentium II 233 SLot1 - to samo,
testowalem na zasilaniu zarowno AT jak i ATX - to samo. Clear CMOS itp. tez
robilem. Czy ktos mial podobny problem? Z tego co udalo sie wyszukac w
internecie to takie sygnaly oznaczaja podobno uszkodzony RAM. Jako grafike
uzywalem 2 roznych kart na PCI : Trident oraz ATI, nie uzywalem karty AGP
(jest AGPx2 na plycie), RAM "sprawny" co prawda roznie sie zachowywal na
innym kompie ale ogolnie wszystko chodzilo (na dwoch starych plytach z
Pentium MMX), nie wiem co teraz z tym robic :-/

Wszelkie sugestie bardzo mile widziane :-)

Grzegorz