XEROX

Autor: Mont <wchromik.delete_at_op.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 13:28:36 MET DST

Witajcie!
Goszczę u Was tu pierwszy raz i to w dodatku zawitałem z pewną egoistyczną
prośbą. Chodzi mi o opinię użytkowników sprzętu XEROX. Wpadło mi w oko
urządzenie wielofunkcyjne WorkCentre PE114e w sam raz pasujące do moich
potrzeb. Przyzwyczajony jednak jestem do tradycyjnych marek typu HP, Canon
czy Lexmark . Czy mieliście jakies niemiłe doświadczenia z tym sprzętem,
częste awarie , drogi serwis itp. POzdr WAcław