Re: Jaki kabel do polaczenia PC z notebookiem?

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 11:59:34 MET DST

Użytkownik "Kot" <garfield21@interia.pl> napisał w wiadomości news:dge47o$t66$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chcialbym polaczyc stacjonarnego kompa polaczyc z notebookiem DELL
> CPX(USB,LPT,COM), tak aby wyszlo jak najtaniej
> i dalo sie przesylac pliki .....
> Jakie sa rozwiazania? moze byc w skrocie .....

Możesz to zrobić w każdy z wymienionych sposobów, ale najbardziej ekonomicznie będzie LPT. Ma 10 krotnie większą prędkość od połączenia szeregowego (COM). A kabelek kosztuje kilkakrotnie mniej niż usb do łączenia kompów. Sam tak robiłem aby zgrać stare rzeczy ze starego lapka. Jest co prawda trochezabawy z konfigurowaniem ale nam sie udało (mimo że łączyłem starego P133 na windzie 98 z nowym athlonem na Win XP). Niestety prędkość takiego połączenia jest słabiutka (gdzieś słyszałem że max 1 Mbit) więc jeśli masz dużo tych danych to pomyśl o najtańszej sieciówce do lapka (zakładam że nie ma wbudowanej) i połącz je skrosowaną skrętką.
pozdrawiam Volus