Re: Nośniki CD-R

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 19:39:07 MET DST

To może są różne serie - na razie skopałem 2 z 10 (TDK DVD+RW x8) na LG.
Objawy są takie, że cale wypalanie idzie dobrze, a na koniec pokazuje że
zapis się nie powiódł:) Co ciekawe dysk DVD RW x2 TDK działa dobrze, ale mam
tylko jedną taką płytkę, więc mało doświadczeń:)
Acha i zauważyłem, że nie zależy to od ustawionej prędkości zapisu, bo palą
się fajnie nawet x12 (tak proponuje nNero), o ile, oczywiście mają zamiar
nie wykazać wspomnianego błędu na końcu. Bo wtedy nawet x2 nic nie pomaga.