Re: Problem z pc - zasilacz? plyta glowna?

Autor: Raku_krak <raku_at_amigos.kom.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 17:03:30 MET DST

Olefars napisał(a):

> nie wiem co to za plyta. Ma to znaczenie? jak moge to sprawdzic?

Tak to jest jak sie amatorszczyzna zabiera za samodzielną naprawe.
Wiesz co ?? jak mi się samochód zepsuje do jade do mechanika, a wiesz
dlaczego bo się zupełnie nie znam na samochodach i nie wiem czy mam
wtrysk jedno, czy wielopunktowy.

Tobei też to radze, nei znasz się to się nei bierz za samodzielną naprawe.

--
Raku