Re: utrata danych z dysku

Autor: Wstaw wodę na herbatę <kubaa_at_fredry.net>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 14:11:18 MET DST

Użytkownik "Piotr Wojcicki" <pwl@NO_SPAM.4me.pl> napisał w wiadomości
news:dgbkp7$gjl$1@news.dialog.net.pl...
> Kupilem nowy dysk, dane ze starego przenioslem na nowy.
>
> Nie wiem co sie stalo, ale w pewnym momencie zniknela mi jedyna partycja
jaka zalozylem na nowym
> dysku, a wraz z nia dostep do moich danych.
>
> Czy jest jakis domowy sposob na odzyskanie zawartosci dysku ?
>
> System to windows xp.
> Dysk Samsunga (o ile to ma znaczenie )
>
> Pozdrawiam

Proponuję najpierw. Nie wiem czym robiłeś partycję ale ja bym zobaczył
programem partition magic 8.0. Nigdy mi jeszcze nie uciekło za pomocą tego
progsa. Po drugie jeśli on nie wykryje ci partycji to spróbuj jakimś
programem z pozycji windowsa. Ja osobiście miałem tak że mi się partycja na
tyle posypała, że było ją widać ale za żadne skarby nie szkło nic zrobić i
tylko był format:-). lub jeśli masz stary niesformatowany dysk to jszcze raz
możesz przenieść dane.

pozdroofka.