Re: tusz z hp840C do hp3325 ?

Autor: RadekA <radek.adamski_at_gazeta.wybiorcza.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 11:54:57 MET DST

Witam
> Ktoś wie, czy takie tusze (same tusze, kolor), które miałem do hp840C
> będą pasować do hp3325 ? Mam taki tusz Vision Tech. W ogóle jest jakaś
tzn chcesz przełożyć cały pojemniczek czy przelac tusz z jednego do
drugiego? Na stronie www.hp.pl jest gdzies tabelka z kompatybilnoscia
pojemniczkow (jaki pasuje do jakiej drukarki). Jezeli chcesz przelewac tusze
(podobnie jak uzupelanianie z tych sprytnych strzykaweczek) to uwazaj tylko
na to ze strasznie brudza. Chemicznie sa pewnie identyczne
pzdr
RadekA