Re: Laptop Compaq Armada i BIOS

Autor: |nz_Mamon <hskylbdy_at_sif.poczta.one.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 08:01:51 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96D0C9E89A5CFadasiek.podolany.net@127.0.0.1...
> wybierz swoj model; moze byc tak, ze musisz zassac rompaq, ktory
> "zainstaluje" programik do gmerania w BIOS;

Co prawda widzialem ten rompaq, ale dziekuje za pomoc...
To sa aktualizacje i z tego co pamietam nie daja mozliwosci podejrzenia...
Bios mam swiezy, wiec przerwalem dzialanie tego programu...

Komputer kupiony w kraju w 2001. Poprzedni wlasciciel wspominal cos o F9 lub
F10, ale nie dzialaja.
z tego co pamietam C/400/T/4000/D/0/2 (moglem sie palnac o literke, pisze z
pamieci ;) )

Moze macie inne pomysly? Sprawa nie jest zycia lub smierci, ale tak z
ciekawosci chcialem zajrzec co tam takiego jest.

pozdrawiam
Inz_Mamon