Notebook AMILO L7300

Autor: Cresher <cresher_at_-nospam-cresh.net.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 23:47:11 MET DST

Witam grupowiczow, moje doswiadczenie z notebook'ami jest nie wielkie
dlatego mam pytanie co do nowo zakupionego laptopa jak w tytule.
Mianowicie czy to normalne zjawisko do wyswietlaczy LCD w notebook'ach
ze tak strasznie mocno swieca, a jak juz sie sprzetowo przyciemni to
ginie strasznie kontrast na nich. I jeszcze jedno czy w odleglosci
jednego metra od wyswietlacze przy kacie 90 stopni patrzac na niego
powinno istaniec takie zjawisko jak strasznie jasny obraz na dole i dosc
ciemny i przekontrastowany na gorze... przy innym kacie kiedy to juz
prawie caly ekran widac w jednakowym kontrascie znowu daje po oczach jak
swiatla samochodu (a przyciemnic nie mozna bo pisalem co sie dzieje z
kontrastowoscia wczesniej). Dodam ze software'owo juz ustawialem na
wszelkie sposoby kontrast gamme i jasnosc... ale to nie ma wplywu na
jasnosc swiecenia obrazu.

pozdrawiam
Cresher