Reset komputera

Autor: Krzychu <wxyz_at_spamy.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 22:59:24 MET DST

witam,
znajomy przyjechal do mnie dzis z kompem, ktory "zlapal wirusa i po
uruchomieniu sie resetowal". wgralismy mu od nowa system, bylo w
porzadku, ale jak zaczelismy instalowac wszelakie oprogramoanie
komputer znow zaczal sie restartowac - moje podejrzenie padlo w
pierwszej chwili na zasilacz, wymienilem na swoj 350W przez chwile
dzialalo ok, ale gdy zainstalowalem 3dmark2001 komp znow sie wysypal
na pierwszym tescie, sprawdzilem wszystkie podzespoly, okazalo sie ze
uszkodzona jest karta graficza - po jej wymianie wszystko smigalo
pieknie.
Mam zatem pytanie, coz moglo sie stac z owa karta? Jest to Geforce 4
Ti4200, gwarancja juz sie skonczyla, czy da (oplaca) sie ja jakos
naprawic? Jak sprawdzic domowymi sposobami co z nia jest nie tak? Test
pamieci, chipsetu? Macie jakies pomysly?

--
Pozdrawiam
Krzysiek