Re: problem z ikonami i nie tylko...

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 20:40:37 MET DST

On Tue, 13 Sep 2005 20:38:40 +0200, Arek wrote:

> Witam
> Mam problem z ikonami na pulpicie a mianowicie......
> ikony są w połowie czarne jak i na pulpicie tak i na pasku zadań oraz we
> wszystkich okienkach
>
> Przypuszczenia stawiam na karte graficzną a wy grupowicze ?

A my nie. Wiesz, karta graficzna nie jest aż tak mądra by rozpoznać czy
dany obiekt jest ikoną i należy do zaczernić, czy cyckiem Pameli i należy
zostawić :)

Moim zdaniem typowy problem z systemem, i jako taki nie nadaje się na tą
grupę.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//