Klawiatura

Autor: Yarroll <yarroll999_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 20:24:45 MET DST

Witam!

Znacie może klawiaturę o takich parametrach:
- niski skok klawiszy (jak w laptopach, pisanie na standardowych to jak
rąbanie drzewa)
- MAŁA. MAŁA. MAŁA - szerokość MAX: 34 cm
Jak dotąd jest parę (nie za dużo) modeli możliwych, ja używam Techsolo. Ale
jeszcze jedno:
- bezprzewodowa

Spędziłem trochę czasu na Alegro szukając czegoś takiego. Daremne - nic nie
znalazłem, dlatego pytam Was, może ktoś pracuje w sklepie kompowym i/albo
zwyczajnie zna się na klawiaturach i może polecić jakąś konkretną markę.
Kurcze ja nie wiem że niby sprzętu jest dużo, ale czego by się chciało to
tego nie ma :-(( Jak już jest bezprzewodowa to tak duża kobyła że trzeba po
niej jeździć rowerem do następnego klawisza.

Dzięki. Pozdrawiam
Yarroll