Re: PIII i VCore - pytanko ?

Autor: Agaton <gigsa_SPAM__at_wp.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 17:22:18 MET DST

Radek D napisał(a):
> Witam!
> Czy ktoś sprawdzał co się stanie jak do płyty, która
> daje VCore 2V wsadzi się procka, który potrzebuje 1,65V ?
> Konkretnie ASUS P2B rev.1.2 (o ile dobrze pamietam) i do
> tego PIII 533 EB 1,65 V na Coppermine.
> Czy te procki mają zabezpieczenie czy się ugotują ?

Sprawdzałem. Nic. Procek się nie uruchomi bo nie dostanie napięcia
jakiego potrzebuje. Płyty ASUS P2B miały dwa różne regulatory napięcia.
Jedna pozwalała ręcznie wymusić napięcie nie mniejsze niż 1,8V, druga
niższe. Nie pamiętam symboli. Jeżeli nie znajdziesz w necie to pogrzebię
po dyskach. Gdzieś to mam. Też kiedyś miałem taki problem.
Pozdrawiam. Agaton
Agaton