Re: Program do testu płyty głównej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 12:16:03 MET DST

> No dobra, możecie się pośmiać.

Przepraszam... To bylo silniejsze ode mnie.

> Ale jak to jest, że facet z firmy która
> mi ten komp złożyła na pytanie co się dzieje
> odpowiedział, że to musi być uszkodzona pamięć.

Nie bedzie to pierwszy raz, kiedy sprzedawca okazuje
sie cokolwiek niekompetentny... Delikatnie rzecz ujmujac.

A teraz powiedz - zgadlem prawidlowo - ta plyta posiada
zintegrowany uklad graficzny, ktory korzysta z pamieci
systemowej, tak?

Jesli wykorzystujesz ten komputer do pracy biurowej,
internetu i tepe, to wejdz do BIOSu i przydziel grafice
mniejsza ilosc pamieci. 16MB na przyklad.

Dzieki temu wiecej zostanie ci wiecej pamieci dla
systemu, a nie powinno to miec zadnego wplywu na prace
ukladu graficznego.

Pozdrawiam,
Vituniu.