Nowy komputer

Autor: Piotrek <piotrk14WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 11:54:38 MET DST

Witam.

Za kilka dni będę kupował komputer za ok. 4500 zł. Chciałbym się poradzić co
ciekawego za taką cenę mogę złożyć. Nie chcę kupić jakiegoś chłamu, który
będzie blokował możliwości komputera. Sprzęt ma być wydajny z dobrym prockiem
ciekawą kartą graficzną i monitorem LCD.

Myślałem nad konfiguracją:

- monitor LCD Samsung 720T,

- dysk twardy 160 GB (Samsung lub Seagate lub coś innego),

- 1024 RAM-u,

- karta grafiki coś ze stajni Gainward GeForce 6600GT -
http://sklep.komputronik.pl/konfigurator.php?el=5&pr=36&va=GeForce%206600%20GT,

- nagrywarka DVD-RW / DVD+RW, myślałem nad LG, a konkretnie nad tym:

- płyta główna Gigabyte GA-8I915P Dual Graphic Intel 915P (w kilku sklepach
złożono mi zestaw z tym sprzętem więc myślę, że płyta jest OK)

- procek - właśnie nie wiem na co się zdecydować czy Pentium 4 3,GHz a może
coś z AMD np. AMD Athlon 64 3000+ bulk (Socket 939) Venice. Ludzie chwalą
sobie oba procesory. Słyszałem opinie, że po co przepłacać skoro Athlon jest
równie wydajny jak Pentium 4.

Komputer będzie używany głównie do internetu, od czasu do czasu odpalę grę lub
film. W podkręcanie raczej nie będę się bawić.

Proszę o porady. :)

Piotrek