Re: IA-64 i AMD64

Autor: Dźwiedziu <nkg_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 11:00:23 MET DST

Witam :)

>> cze
> A po polsku można?

Pierwsze widze, żeby się ktoś tego czepiał. Ale cóż, widać przez moją
2-letnią nieobecność w usenecie zmieniły się zwyczaje ;)

> Nie. Za to nowe Pentium 4 i Celerony z EM64T są zgodne.

Ale w testach AMD jest lepsze :]

> Już powstają. Z tym, że dla IA64 niewiele powstaje, bo to niszowy rynek,
> głównie serwerów.

No to IMHO Intel niema po co promować Itanium na domowe komputery. O ile
z otwartym oprogramowaniem nie będzie problemu (każdy w razie braku
binarki se przekompiluje dla siebie), to komercyjne aplikacje pod AMD64
nie pujdą na IA64?

--
Pozdrawiam
Dźwiedziu