Re: IIYama

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_nospam_at_tlen.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 10:34:51 MET DST

Waleria napisał(a):
> Powiem Ci tak: nabyłem kilka tygodni temu monitor IIYAMA 21 Vision Master Pro
> 512 na allegro. używany.
> I jestem w pełni zadowolony. Obraz jest super. Co tu dużo mówić - bierz, nie
> będziesz żałował.
Gratuluję. Ja nie miałem aż takiego szczęścia. Ciągle mam problemy z
kalibracją koloru na mojej 512tce, którą mam już 4 lata. Jest zbyt
ciemny. Ale generalnie to ja nigdy nie miałem monitora w którym według
mnie nie było by wad.

Z tego co czytałem na długo po kupieniu 512 to ta seria (512) wyszła
iiyamie gorzej niż inne, ale to musielibyście pogooglać sobie. Było o
tym na grupach związanych chyba z obróbką obrazu. Z tego co pamiętam 513
był oceniany lepiej, więc kolega dd nie powinien się zawieść.

Pozdrawiam,
Włodzimierz Krześniak