Problem z drukarka Panasonic KX-P1150 - polskie znaki

Autor: GB <GB_at_nospam.com>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 10:23:04 MET DST

Witam.

Posiadam drukarkę igłową jak w temacie. W setupie drukarki nie ma do wyboru
żadnej polskiej strony kodowej. Tymczasem muszę drukować dokumenty w
standardzie IBM CP852.
Użyłem prpgramu printpl.exe z parametrami latin epson i prawie mi się
udało - na wydrukach są polskie znaki poza literami ś i ż - zamiast tych
znaków drukarka drukuje odpowiednio znaki 1 i 2.
Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje i jak rozwiązać ten problem?
TIA

Pozdrawiam
GB